Hari istimewa

Posted by mna@eejam | 3/01/2009 10:36:00 PM | 3 comments »

Salam...

Pada malam sabtu (28 feb) yg lepas, aku dan famili dinner di Restoran Tasik Indah Shah Alam...aku ingin meraikan malam birthday isteri aku (29 Feb...wpon 29/2 di raikan 4 thn sekali)..sian die 4 thn sekali birthday....kami order deepfried siakap fish sweet sour, kailan ikan masin, udang tepong, ayam crispy, dan air tembikai dan air carrot susu....boleh tahanlah rasa makanan situ,,cuma aku dan isteri mbandingkan restoran ini dgn restoran yg aku sekeluarga pernah makan 5 kali di Sg Buloh (terlupa nama restoran tu).

Lepas makan, kami sampai rumah dlm jam 10.30 mlm....selepas itu isteri aku mengadu sakit perut...sejak dr petang dia dah sakit perut...

Terus kami bersiap dan bawak die ke SMC shah alam..

Sampai di sana, selepas di periksa oleh jururawat bertugas, isteri aku diperintahkan untuk masuk wad. huhuhu.

emmm...selepas aku register isteri aku, aku kena tidurkan anak aku irfan pulak yg berusia 2 thn 3 bulan...sian dah kul 11.30 die masih belum tido...

Selepas irfan dah tido, aku pergi menemani isteri aku yg sedang berada dlm kesakitan...dr jam 12am aku berada di samping die...emmm kesian dan kasih meyelubungi jiwaku..saat2 begini, suami perlu berada di samping isterinye...

Alhamdulillah, tepat jam 1.52am, 1 March 09, aku dikurniakan anak ke-2, baby boy, dgn berat 3.70kg. Kalaulah tahun ini ada 29 Feb, tarikh lahir die pasti sama dgn tarikh lahir mama die...

Emm skrg bertambah tanggungjwb nampaknye aku ni....hari ni pun penuh masa aku melayan kerenah irfan...skrg die dah tido sambil layan cite ultraman die...skrg aku nak layan ManU vs Tottenham pulak wpon tgh penat...takut tv tgk aku je nanti..huhuhu

Hari mendatang pasti mebuat aku sibuk...mcm mane nak bahagi masa dgn famili dan trading...aku fikirlah sendiri...!! assalamualaikum..

3 comments

  1. FOREXTani // March 2, 2009 at 9:40 AM  

    uhuhu...sian bro but TAHNIAH lagi....dapat satu lagi..bertambahlah rezeki bro...biasalahkan..pasti akan sibuk mcm saya juga..walaupun satu ja namun itu cukup membuatkan saya pening..hahahahahha...hopely ur wife ok and baby also ok...may god bless u all....

  2. WZWY // March 2, 2009 at 7:08 PM  

    tahniah bertambah ahli baru....semoga berbahagia....

  3. mna@eejam // March 3, 2009 at 12:46 AM  

    terima kasih...mak n baby sihat..skrg kena perhatikan si abg...die geram kat adik die..