Menanti tibanye hari isnin

Posted by mna@eejam | 10/19/2008 09:54:00 PM | 0 comments »

salam semua...

mengapa agaknye aku merasakan sabtu dan ahad membosankan? dan mengapa pulak bila masuk hari sabtu, aku ternanti2 tibanye hari isnin?

begitulah terjadinye pada diriku ini sejak setahun yg lepas sehingga ke ari ini...
kalau dulu, hari sabtu dan ahad memang menyeronokkan tetapi sekarang kurang sikit seronoknye..bukanlah tak seronok langsung, tetapi semacam ada sesuatu yg mengurangkan keseronokan itu...

Ya,,hari isninlah kembali semua trader di depan pc....masa utk berdagang.

Macam biasa, hari sabtu dan ahad aku diisi dgn post mortem prestasi trading aku minggu lepas dan mengenalpasti mengapa ada loss, apa kesilapan yg dah dilakukan dan sebagainye...

Dan seterusnye aku menyusun strategi apa nak buat minggu berikutnye...

Ohh ye..minggu lepas aku buka satu broker baru iaitu fxpro..server fxpro boleh tahan..jarang bila aku masuk entry, ianya sangkut / hang / no connection..setakat ini ok...dan alhamdulillah drp modal usd700 aku masukkan dan start berdagang isnin lepas aku dpt profit usd400++...

Aku rasa tak perlu lagi aku postkan screen shot itu...tgklah end of next week, aku mungkin akan postkan...:)

Oklah selamat kembali berdagang...

0 comments